[Openstandaarden] i-vlaanderen.eu: promotie voor open standaarden

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.be
Fri Jan 7 11:28:55 CET 2011

On Fri, 7 Jan 2011, Victor wrote:

> [...]
> froebels daar de beste
> mentaliteit voor hebben
>          een  verklaring hiervan is het simpel te weten dat alles wat men
> kent  gemakkelijk vindt en
> men vergeet  dat alles wat men niet kent moeilijk is; ook vergeet men dat
> lompheid met verstand
> en vooral met ervaring en ontwikkeling te maken heeft; een bijkomende
> moeilijk voor p.c. is
> dat oudere mensen geen engels kennen  vermits men meestal eerder in het
> frans is onderwezen
>         misschiens bestaat die mogelijkheid om computer per P.C. te volgen?

Ik denk dat je dus met veel plezier gebruik zal willen maken van wat Wikipedia
ondertussen allemaal aan aanbiedt: vrij beschikbare kennis, die voortdurend
en door iedereen uitgebreid en verbeterd kan worden.

> vic.rekkers

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Eng., Mechatronics & Robotics Research Group
     <http://people.mech.kuleuven.be/~bruyninc> Tel: +32 16 328056