[openstandaarden] Intro + suggesties...

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Tue Apr 2 13:26:55 CEST 2002

In de lijn van de aan de gang zijnde introducties: mijn info staat op
 <http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>.

Enige pogingen tot concrete suggesties:
- 1 blad op het web met concrete argumentatie waarom open standaarden
  en toegankelijke websites belangrijk zijn.
- 1 blad op het web met concrete ``do's and don'ts'' om toegankelijk
  te zijn.
- 1 blad op het web met een chronologisch overzicht van de `gevallen'
  en met hoe ze opgevolgd worden.
- 1 blad met complementaire initiatieven wereldwijd.
- enige dossiers gericht op doelgroepen: e-regering, onderwijs,
  zakenwereld.

Herman Bruyninckx

PS Waar zijn de archieven van deze mailinglijst? Mijn suggestie is om
   een welkoms-boodschap te maken die wat informatiever is dan de
   huidige.

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480