[openstandaarden] Vereniging Open Standaarden: ff voorstellen

Tim Coninx tim.coninx at cs.kuleuven.ac.be
Wed Apr 3 12:54:56 CEST 2002

Voorstellen geblazen:

Ik ben Tim Coninx, geboren in 1977. Ik ben licentiaat Informatica, en ik
doctoreer (of probeer dit althans ;-) nu aan het departement
ComputerWetenschappen van de KULeuven.

In 1997 ben ik door Geert bekeerd tot Debian, en sindsdien stel ik mij
tot doel Zijn Woorden ("eat, drink, be merry, en draai Debian") onder de
mensen te verspreiden. In 1998 heb ik voor de laatste keer vrijwillig
met MS produkten gewerkt.

Mijn belangrijkste kundes zijn (volgens mij) het snel schrijven van
(plusminus) goede teksten, en te kunnen vechten voor "De Goede
Zaak"(tm). Ik neig ernaar om woorden als 'freak', 'nerd' en 'zealot'
meestal als compliment op te nemen ;-) (alhoewel ik dit *uiteraard* niet
ben :)

Groetjes

--
Tim Coninx -*- KULeuven Department of Computer Science
http://www.cs.kuleuven.ac.be/~distrinet/index-english.html

Strike any user when ready.