[openstandaarden] Vereniging Open Standaarden: ff voorstellen

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Tue Apr 2 13:12:46 CEST 2002

Mijn naam is Frank Van Damme, nicknamed yalu. Mijn levenslijn startte op 2
oktober 1981 (dat zijn due 20 lange jaren levenservaring).  Ben bezig met
linux sinds 2 jaar, het free soft gedeelte & open standaarden gedeelte volgde
vanzelf :) .

Door de week ben ik student communicatiewetenschappen. Mijn persoonlijke
betrachting is van de sociale wetenschappen bij de KULeuven een
openstandaarden bastion te maken in plaats van de euhm... 'situatie' die er
nu heerst. (Nee je wil verder niks weten, maar 't zal wel bekend klinken).

Zoals Chris Truyen (aka dj-tc) al zo bereidwillig gepost heeft, ben ik bij de
werkgroep communicatie ingelijfd. Mails sturen en ontvangen is nu eenmaal het
liefste wat ik doe ;-)

Wat de irl meeting betreft: Leuven of desnoods Brussel, maar geen kot in de
nacht want dan slapen de treinbestuurders ook :-)

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,
dead or alive or by any means, including but not limited to telepathy
without the benevolence of the author.