[openstandaarden] Vereniging Open Standaarden: ff voorstellen

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Wed Apr 3 12:51:20 CEST 2002

Een kleine introductie over mijn persoontje kan niet achterblijven :-)

Mijn naam is Andy Goossens, ook wel bekend als "gandy" of "storm". Ik ben
geboren op 6 juli 1981 en dat wil ik ook zo houden ;-) Ik woon in
Boortmeerbeek, net zoals 'onze' yalu. Ik ken hem al sinds de kinderklas, maar
ik was hem uit het oog verloren totdat ik hem hier vond. (Iemand die vettige
details wil weten over hem? Naahh... ;-)

Ik gebruik Linux iets minder dan 3 jaar. In het begin was dat gebruik eerder
beperkt en sinds enkele maanden gebruik ik niets anders meer. Vanzelfsprekend
ben ik voorstander voor alles wat "open" en "free" kan zijn. Ik ben niet zo
lang geleden tot medewerker van http://www.linuxbelgium.net benoemd, waar ik
een beetje nieuwsberichten post en gebruikers help met hun vragen in het
forum. Ik volg ook de gebeurtenissen bij het KDE project op de voet, en ik
meng me daar een beetje in de discussies op de mailing lists. Ik heb voor hun
website al enkele patches mogen aanbrengen om de content up te daten en
pagina's als xhtml te laten valideren.

Ik studeer Toegepaste Informatice in de KHLeuven, departement Rega. Jep, ik
zit in dezelfde reeks als Energon. Hij heeft me verteld van bcol en anders
zou ik hier dus niet gezeten hebben. Bedankt!

Euuh... dat zou de hele introductie moeten zijn. Indien er nog vragen zijn,
je weet me wel te vinden :-)

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."