[openstandaarden] introductie

Jan Veldeman Jan.Veldeman at student.kuleuven.ac.be
Tue Apr 2 23:49:05 CEST 2002

Mij naam is Jan Veldeman, ik ben geboren op 25 april 1980.
Ik woon in Erps-Kwerps (tussen Leuven en Brussel).
Ik studeer burgerlijk ingenieur computer wetenschappen (1e ir) aan de
Katholieke Universiteit Leuven (allemaal voluit geschreven, om toch maar
een beetje tekst te hebben ;-).

Ik ben een 4-tal jaar geleden in contact gekomen met linux.
In mijn omgeving promoot ik zoveel ik kan OSS/FS en probeer ik mensen te
overtuigen van het belang van open standaarden.

eigenschappen:
  * ik probeer overal zoveel mogelijk te helpen waar ik kan
  * ik wil altijd nieuwe zaken bijleren
  * perfectionistisch
  * voorlopig nog een beetje te idealistisch (maar daar komt stilaan
    verandering in)
  * ik maak veel taalfouten (maar heb een goede vriendin die mij maar al
    te graag verbetert)
  * ik maak graag mensen attent op inconsequenties

Groeten,
Jan

--
BOFH excuse #4: