[openstandaarden] Lijst met formaten online

Bram Vandoren bram at bram.be
Wed Apr 3 00:23:41 CEST 2002

Vandaag is m'n nieuw happy hacking keyboard aangekomen. Meteen eens goed
uitgetest en een lijst met formaten online gezet. Bij elk formaat staat
hun open standaard smaak en een kleine uitleg. Ik denk dat we zo'n lijst
nodig hebben om toch wat misverstanden de wereld uit te helpen. Van
sommige formaten weet/wist ik ook niet of dat ze echt open zijn.

http://bram.be/formaten.html

Aanvullen, verbeteren en commentaar geven is uiteraard toegestaan.

Bram.