[openstandaarden] -> [VOS]

Philip Paeps philip at paeps.cx
Thu Apr 4 00:01:52 CEST 2002

On 2002-04-03 23:59:04, -= COBNET =- <cobnet at hotmail.com> wrote:
> Volgend voorstel: het feit dat ieder onderwerp begint met een passende naam
> vind ik best wel handig (snelle herkenning, filter,...) ware het niet dat
> [openstandaarden]17 tekens telt :(

Da's inderdaad wat lastig.  Hoewel je in de betere mailclient (ik dacht
bijvoorbeeld aan Mutt *reclame*) de breedte van iedere kolon kunt aanpassen,
en met tooltjes als Procmail automagisch het subject kunt aanpassen.

> Zou het daarom niet beter zijn om ieder onderwerp met [VOS] te laten
> beginnen, waarbij VOS = Vereniging vr Open Standaarden?

Omdat niet iedereen gebruik maakt van Mutt en Procmail denk ik dat dat
inderdaad ook het beste is.

Is het mogelijk om enkel die subject-lijn aan te passen, of moet daarvoor de
hele mailing-list omgezet worden?  Any Majordomo gurus?

[...]

 - Philip

--
Philip Paeps