[openstandaarden] -> [VOS]

Jan Sabbe jan.sabbe at student.kuleuven.ac.be
Wed Apr 3 23:20:51 CEST 2002

On Thu, 2002-04-04 at 00:01, Philip Paeps wrote:

> Da's inderdaad wat lastig.  Hoewel je in de betere mailclient (ik dacht
> bijvoorbeeld aan Mutt *reclame*) de breedte van iedere kolon kunt aanpassen,
> en met tooltjes als Procmail automagisch het subject kunt aanpassen.

> Omdat niet iedereen gebruik maakt van Mutt en Procmail denk ik dat dat
> inderdaad ook het beste is.
>
> Is het mogelijk om enkel die subject-lijn aan te passen, of moet daarvoor de
> hele mailing-list omgezet worden?  Any Majordomo gurus?

Da kan eel simpel gebeuren door één lijntje te veranderen in de config
file van de list. Ik vraag me wel af of er wel een probleem is?
Mutt+procmail is blijkbaar geen probleem. De meeste grafische clients
zullen ook wel geen probleem zijn denkek? Allé, bij mij op een resolutie
van 1024*768 onder evolution, is die subject lijn mooi te lezen..