[openstandaarden] intro van /me

-= COBNET =- cobnet at hotmail.com
Thu Apr 4 08:40:10 CEST 2002

>From: Rudy Gevaert <rudy at zeus.rug.ac.be>
>To: openstandaarden at lugwv.be
>Subject: Re: [openstandaarden] intro van /me
>Date: Thu, 4 Apr 2002 00:47:47 +0200
>zit ik
>nu
>
>Ha bon, nog nen RUG'er :).  Trouwens als afkorting wordt nog steeds RUG
>gebruikt :)

Ook goeien dag ;) Ik dacht dat ze niet meer de nadruk wilden leggen op het
rijks-gedeelte, maar dat ben ik natuurlijk niet zeker

>drukken:
>
>Brr, MSN ;p

I know, I know :) ben nog altijd op zoek dus nr een nieuw e-mail adres (zie
mijn post op zeus.rug.ac.be ;)): zijnde een (gratis) IMAP-mail account,
liefst toegankelijk via IMP (http://www.horde.org/IMP). De queeste gaat
voort...