[openstandaarden] -> [VOS]

Philip Paeps philip at paeps.cx
Fri Apr 5 00:54:03 CEST 2002

On 2002-04-04 23:27:04, Frank Van Damme <frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be> wrote:

> Helemaal niet (sorry) maar het zou wel eens kunnen dat de lijst last krijgt
> van je keuze. Die webdingen zijn leuk maar hebben oa dit nadeel: ze laten
> niet toe om headers bij te houden van voorbije berichten, zodat we ze niet
> 'threaded kunnen bekijken.

Heb ik inderdaad ook gemerkt.  Is er geen optie in shotmail om de headers te
bewaren?  Of heeft de 'huidige maintainer' van het project besloten van die
functie er even uit te halen omdat de mailclients die ze schrijven er toch
niet mee overweg kunnen? :-/

> Ik ben de naam kwijt, maar er is een email provider waarnaar je van elk punt
> ter wereld kan telnetten en je regelrecht in een pine-sessie terecht komt.

Dat heet 'installeer een vorm van un*x op je machine thuis, hang deze machine
aan een permanente verbinding of een telefoonlijn en zet er een secure shell
en/of een pppd op'.

> Join the world biggest easy-to-crack email service ;-)
>
> In naam van de open standaarden gelast ik je daarmee op te houden :-)

Amen :-)

 - Philip

--
Philip Paeps