[openstandaarden] -> [VOS]

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Thu Apr 4 22:26:26 CEST 2002

On Thursday 04 April 2002 09:33 pm, you wrote:
> Tiens, daarvoor zijn de tekstuele clients nu net perfect geschikt...  :-)
> Ik lees per jaar vanop massaal veel verschillende computers in de
> wereld mijn email altijd met pine, en dat geeft mij dus overal
> dezelfde interface. Mutt idem dito.

Helemaal niet (sorry) maar het zou wel eens kunnen dat de lijst last krijgt
van je keuze. Die webdingen zijn leuk maar hebben oa dit nadeel: ze laten
niet toe om headers bij te houden van voorbije berichten, zodat we ze niet
'threaded kunnen bekijken.

> Ik ga je er niet scheef om aankijken, maar ik begrijp je keuze niet al te
> best :-)

Ik ben de naam kwijt, maar er is een email provider waarnaar je van elk punt
ter wereld kan telnetten en je regelrecht in een pine-sessie terecht komt.

>http://www.hotmail.com/nl
>
> Mm, liever niet, dank je...

Join the world biggest easy-to-crack email service ;-)

In naam van de open standaarden gelast ik je daarmee op te houden :-)

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,
dead or alive or by any means, including but not limited to telepathy
without the benevolence of the author.