Latex (Was Re: [openstandaarden] -> [VOS])

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Apr 5 11:00:44 CEST 2002

On Fri, 5 Apr 2002, Marc Leeman wrote:

> Dit is ifmslide. Ik heb die gedownload en een paar (zeer kleine)
> wijzigingen aan gemaakt (ge moet niet veel brielen met iets wat al goed
> is). Ik heb een presentatie waar ik aan werk voor volgende week online
> gezet (er kunnen dus nog typfouten e.d. in zitten, daar niet te veel
> naar kijken).

Euh, waar?

Kan je eens kijken naar
 <http://ludit.kuleuven.be/software/latex/>
en wat aanpassingen posten (eentje met link naar ifmslide en eventueel
een voorbeeld; en eentje met een thesis-outline voor ESAT; en
misschien eentje met je `nieuwe' KUL huisstijl)?

> nu-tijdelijke-baas (die ge wel kent)
Ik zal die wel kennen, maar ik weet niet precies wie je bedoelt...
Joos?

Herman