[openstandaarden] emails voor open standaarden

Kris Luyten kris.luyten at luc.ac.be
Mon Apr 8 09:16:27 CEST 2002

On Sunday 07 April 2002 22:48, you wrote:

> Maar toch niet te rap, dat moet echt het laatste middel zijn. En als dat
> gelinkt wordt met de vereniging, zouden daar misschien wel eens problemen
> van kunnen komen.

Het hoeven zeker geen mailfloods te zijn, maar ik denk dat als er
enkele/meerdere verschillende mails binnenkomen er meer aandacht aan de
klacht zal besteed worden, dan als er iemand van een tot nu toe "onbekende"
organisatie een standaard email stuurt. Ik ben tegen een te grote
centralisatie van dit gebeuren (cfr. open source model (-; )... Het is
natuurlijk niet slecht dat de organisatie wat bekendheid verwierf door _ook_
telekens een standaard email te sturen, maar dat kan best naast andere mails
gebeuren. Ik denk dat qua communicatie er vanuit de organisatie eveneens kan
gedacht worden aan bijv. lezersbrieven in kranten e.d.. Als iemand ergens een
artikel leest in de krant of een weekblad, dat dat medium er dan op gewezen
wordt via een lezersbrief bijv.

mvg
Kris
--
Kris Luyten
Expertisecentrum Digitale Media - Limburgs Universitair Centrum
email: kris.luyten at luc.ac.be
http://lumumba.luc.ac.be/kris/