[openstandaarden] Lijst met formaten online

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Mon Apr 8 12:53:12 CEST 2002

On Monday 08 April 2002 11:13 am, you wrote:

> De lijst met gesloten formaten zou wel eens enorm groot blijken te zijn. Ik
> vraag mij af of dat haalbaar is. Maar het idee is wel goed.

Hoe groter hoe beter. Eigenlijk zouden we van zoiets 'steekkaarter' kunnen
maken (met mysql als backend ;) )

Frank
--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,
dead or alive or by any means, including but not limited to telepathy
without the benevolence of the author.