[openstandaarden] Lijst met formaten online

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Wed Apr 10 16:47:13 CEST 2002

On Monday 08 April 2002 12:53, Frank Van Damme wrote:

> Hoe groter hoe beter. Eigenlijk zouden we van zoiets 'steekkaarter' kunnen
> maken (met mysql als backend ;) )

Heeft iemand daar al een test-pagina voor? Of is het beter om eerst te
bespreken wat er precies op die pagina moet komen? Persoonlijk denk ik dat
mysql als backend handigst zal zijn.

Dan moet er wel besproken worden hoe de database er uit als zien.

/me zal zich daar ev. eens mee bezighouden om een voorstel uit te werken.