[openstandaarden] Testsite online

ZipKid stefan at zipkid.com
Wed Apr 10 17:38:14 CEST 2002

On Wed, Apr 10, 2002 at 05:29:10PM +0200, Philip Paeps wrote:

> Zou er misschien CVS toegang kunnen komen op die website zodat we allemaal
> changes kunnen committen?  Ik kan me moeilijk voorstellen dat één iemand zich
> wil bezig houden met het volledige site-design en onderhoud - da's een
> full-time bezigheid :-))
>
>  - Philip

We (LugWV site-maintainers) proberen Tux (De server) zo secure mogelijk
te houden. Daarom ben ik weigerachtig om daar cvs toegang op te geven.
Liever zou ik met een Linux-kernel systeem werlken waar er versies
van de code beschikbaar gesteld worden en de developpers kunnen patchen
creeren en insturen. Daarvoor kunnen we dan een apart mail adres
opstellen. Ik denk ook dat we best eerst de site in php omzetten om de
algemene beheerbaarheid en eventuele database access te vergemakkelijken.

ZipKid