[openstandaarden] Testsite online

Philip Paeps philip at paeps.cx
Thu Apr 11 01:02:27 CEST 2002

On 2002-04-11 00:54:10, Sven Vermeulen <sven.vermeulen at rug.ac.be> wrote:

> Over site gesproken, 'k heb gezegd dat ik dat in orde ging maken tegen
> "morgen" (i.e. vandaag) eh :-)

Al bijna een uur 'vandaag' :-)

[...]

> Ja sorry dat het geen XHTML is. Ik wil gerust XHTML leren, maar niet vandaag.
> Mijn kennis is dus beperkt tot HTML-versies.

Op een kwartiertje heb je XHTML door.  Stuur misschien zodra die 'dev' list er
is een tarballetje van de files op, dan kan ik of iemand anders ze vertalen?

> Ik heb, zoals je dus al kan zien, mezelf de vrijheid gegeven om de "testsite"
> al als officiele site te nemen. Er is nergens inhoud veranderd, layout is
> gewoon aangepast. Ik denk niet dat er mensen daar problemen mee hebben? Er is
> een backup van de oude site moest het nodig zijn (maar 'k zou me verwonderen
> waarom).

Geen problemen mee -- ziet er goed uit zo.  Work in progress, misschien, maar
mag toch al gezien worden!

[...]

 - Philip

--