[openstandaarden] even voorstellen...werd tijd, nietwaar?

Philip Paeps philip at paeps.cx
Fri Apr 12 03:51:48 CEST 2002

On 2002-04-12 02:17:03, Andy Goossens <andygoossens at softhome.net> wrote:

[...]

> Het enige monopolie dat ik hierbij voorstel is het MS monopolie :-( Ik vermoed
> dat iedereen nog ergens een (al dan niet legaal) CD schijfje heeft liggen van
> Windows.

Ik dacht dat hij GNU/Linux bedoelde: hetgeen de meesten op deze lijst schijnen
te gebruiken.  Sommigen onder ons (*kuch*) moeten natuurlijk weer anders doen,
en gebruiken BSD of iets anders 'beschaafd', en dan zijn er de
wintendo-spelers ... voor de verandering in de minderheid :-)))

 - Philip

--
Philip Paeps
Systems Programmer