[openstandaarden] Ik zal mij ook eens voorstellen

Johan Vervloet johan at linux.be
Mon Apr 15 16:01:33 CEST 2002

Dag allemaal,

Ik heb mij zopas ingeschreven op de openstandaardenlijst, en ik kreeg
een vriendelijk automatisch mailtje dat vroeg me even voor te
stellen.  Wel hier gaan we dan.

Ik ben Johan Vervloet, voornamelijk actief in chiroverband, fervent
gebruiker van Free Software (zij het pas sinds 1999), en verder werk ik
aan een doctoraat aan het departement wiskunde-informatica van de
Univ. Antwerpen.  Ik ben geboren op 8 maart 1977, en woon nog altijd
bij `de mama en de papa' in Viersel.

Ik heb mij ingeschreven op de mailing list, omdat ik volledig achter de
ideeen op jullie site sta.  Ik probeer trouwens al enkele maanden de
chiromensen in mijn omgeving te overtuigen om hun verslagen niet meer
in Word te maken, en niet zonder enige fierheid kan ik zeggen dat pdf
al aardig ingeburgerd is in onze gewestploeg. :-)

Ik ga de eerste weken zo wat de kat uit de boom kijken; eens zien wat
er op deze lijst allemaal te beleven valt.  Ik heb het momenteel nogal
druk, dus het doorlezen van de archieven is er nog niet van gekomen.

Maar ik denk dat ik in de toekomst wel zal kunnen bijdragen tot bijv.
het schrijven en nalezen van teksten.  In de chiro kom ik bijzonder
veel `computeranalfabeten' tegen, dus ik ben er ondertussen nogal in
getraind om `ingewikkelde' ideeen in `verstaanbare taal' te
formuleren (denk ik toch ;)).  Ook zijn er niet veel spellingsfouten
die mijn oog ontgaan.

Mijn website vind je op http://www.gewestpallieter.be/~jvvloet, maar veel