[openstandaarden] statuten v0.2

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Sun Apr 21 18:52:52 CEST 2002

At 2002-04-21 12:49, you wrote:

>Neen. Al kan dat natuurlijk ook. "Ieder natuurlijk persoon" is correct
>Nederlands. Bovendien bespaart het ons twee letters (=kosten) bij een
>eventuele publicatie in het Staatsblad ;-)

Klopt, nog eens opgezocht en je was idd. juist, d.i. een geval waarbij
bn. + zn. ("natuurlijk persoon") een vast begrip is.

('k zal in 't vervolg wachten met commentaar geven tot ik uitgeslapen

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9