[openstandaarden] Intro-tekst www.openstandaarden.be: ook goede voorbeelden tonen?

william windels william.windels at pandora.be
Wed Aug 7 10:03:05 CEST 2002

----- Original Message -----

> Wat denk je van (bestaand citaatje bijgewerkt):
>
> "Ik gebruik vaak ICQ en MSN. Zo vervelend dat je die twee programma's
tegelijkertijd moet laten openstaan. En dan af en toe nog die Yahoo
Messenger ook nog, voor mijn neef in Amerika. Ja, je kan natuurlijk Trillian
gebruiken. Maar als MSN Messenger en Yahoo Messenger nu een beetje zouden
samenwerken... Ik kan toch ook van Proximus naar Base bellen?"

Ja, je kan uiteraard van proximus naar Base bellen maar da kost u wel meer
dan wanneer je binnen het zelfde netwerk blijft...
Het eerste citaat lijkt met dan ook iets beter

Met vriendelijke groeten
William Windels

Dit lijkt mij toch niet helmaal het zelfde en het eerste