[openstandaarden] Intro-tekst www.openstandaarden.be: ook goede voorbeelden tonen?

Rik Boven rboven at boven.net
Wed Aug 7 10:03:17 CEST 2002

Boe

Het is maar een stom idee, maar als je nu eens 2 kolommen maakt, met links
zaken die wel werken (GSM, warm water,...), en rechts zaken die niet
werken (ICQ,...), dan kan je onderaan uitleggen dan 'open standaarden' het
verschil zijn tussen beide kolommen :)

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )