[openstandaarden] VLACO vs openstandaarden.be

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Sat Aug 10 10:52:48 CEST 2002

On Saturday 10 August 2002 10:27, Tijl Vercaemer wrote:

> Het lijkt me wel mogelijk om het verschil tussen open en gesloten
> bestandsformaten in het leerplan op te nemen.  Al is er voor zover ik weet
> (nog?) geen leerplan voor informatica.  Misschien is het geen slecht idee
> om een voorstel tot leerplan op te stellen? Al lijkt dat mij niet echt een
> taak voor OS.be.

Twee jaar terug was het zo dat de overheid niet goed wist wat er op het
leerplan moest. De scholen mochten zelf een leerplan opstellen dat dan door
de overheid goedgekeurd wordt. De scholen beslissen dus zelf.

In ieder geval was het voor het avondonderwijs zo twee jaar terug. Misschien
is het dan interessanter om eens op te zoeken of dat voor alle
studierichtingen zo is. En dan op te zoeken wie daar verantwoordelijk is.

Aan onze lesgever: Jij kan dat te weet komen via Ieper. De oude directeur van
de avondschool is daar bij betrokken denk ik.

--
Met vriendelijke groet,

Wim Stubbe

*  VZW ter promotie van het gebruik van Open Standaarden
*  http://www.openstandaarden.be