[openstandaarden] Verslag vergadering 12 augustus 2002

william windels william.windels at pandora.be
Tue Aug 13 16:32:11 CEST 2002

IK heb zojuist het verslag van de vergadering gezien en da ziet er echt wel
goed uit.

Ik ben het met de kommentaar in de samenvatting eens dat de mailinglijst
eigenlijk wel te druk is.
Het gaat in vele gevallen om mails die kleine, niet onbelangrijke,
toevoegingen bevatten aan vorige mails.
Zo krijg je natuurlijk rap veel mails met weinig nieuwe info.

IK heb een suggestie die misschien nuttig kan zijn:
warom geen chat-kanaal oprichten voor discussies aangaande open standaarden?
Daar zouden dan leden en eventueel niet-leden op kunnen discussiëren.

Misschien zou op die manier het aantal mails met weinig nieuwe inhoud
herleid kunnen worden.

mvg
William Windels