[openstandaarden] Verslag vergadering 12 augustus 2002

Wouter Verhelst wouter at debian.org
Tue Aug 13 22:22:12 CEST 2002

On Tue, 13 Aug 2002, william windels wrote:

> IK heb zojuist het verslag van de vergadering gezien en da ziet er echt wel
> goed uit.
>
> Ik ben het met de kommentaar in de samenvatting eens dat de mailinglijst
> eigenlijk wel te druk is.
> Het gaat in vele gevallen om mails die kleine, niet onbelangrijke,
> toevoegingen bevatten aan vorige mails.
> Zo krijg je natuurlijk rap veel mails met weinig nieuwe info.

Klopt, maar da's niet abnormaal voor een mailinglijst.

Soit.

> IK heb een suggestie die misschien nuttig kan zijn:
> warom geen chat-kanaal oprichten voor discussies aangaande open standaarden?
> Daar zouden dan leden en eventueel niet-leden op kunnen discussiëren.

Het probleem van een chat-kanaal is dat het te vluchtig is, en afspraken
vereist. Dan kan je beter een échte vergadering beleggen.

Een mailinglijst heeft dat probleem niet.

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"
  -- From the movie "Antitrust"