[openstandaarden] Os: os-pr

Rik Boven rboven at boven.net
Mon Aug 19 11:30:03 CEST 2002

> Dat is iets helemaal anders dan een mailinglijst in het leven
> roepen...

Yup, I do agree. Maar je moet ergens beginnen :) Dus een punt voor de
volgende agenda:
 - welke werkgroepen wekken we op uit de dood;
 - wat zijn hun verantwoordelijkheden/taken;
 - wie is de coordinator;

> Omgekeerd. Het andere is wishful thinking. Been there, done that. Too
> many times :-(
Tsja, dat is de ervaring die spreekt. Ik geef me gewonnen.

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )