Re(2): [openstandaarden] Werkgroepen

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Mon Aug 19 13:20:00 CEST 2002

Rik Boven  (19/08/02  10:30):

>Yup, I do agree. Maar je moet ergens beginnen :) Dus een punt voor de
>volgende agenda:
> - welke werkgroepen wekken we op uit de dood;
> - wat zijn hun verantwoordelijkheden/taken;
> - wie is de coordinator;

Het wordt stilaan tijd om hier aan te denken. Alvast een opmerking.

Ik kies voor grote autonomie waarbij iemand of een groep personen een lijst met
taken/verantwoordelijheden opstelt voor zijn/haar werkgroep van keuze.
Voordeel: meestal geeft een grote autonomie een groter gevoel van betrokkenheid
en voldoening.

Wanneer blijkt dat geen kandidaten gevonden worden kunnen wij een lijst met
taken/verantwoordelijkheden opstellen. Voordeel: het is duidelijker voor
kandidaten wat ze
moeten doen, wat het ook makkelijker maakt om te kiezen of je wil meehelpen met
de werkgroep.

mvg,

Wim Stubbe