[openstandaarden] voorstel dossiersysteem

frank goossens frank at belgonet.be
Mon Aug 19 22:41:45 CEST 2002

de paragraaf in kwestie is verloren gegaan in m'n e-vermaal-molen, maar
onder bovenstaande stond dus als --gatief dat upgrades moeilijker zijn.
waarom dan upgrades, vroeg iemand (m'n vermaalmolen, skuseer). een goeie
reden zouden dan de 5 security advisories die mantis net heeft
doorgestuurd. ook te bekijken op
http://mantisbt.sourceforge.net/security.php3. maar aan de ++sitieve kant
betekent dat wel dat mantis net weer wat veiliger is geworden..

kleverige groeten,
frank
--
http://belgonet.be/frank/