[openstandaarden] voorstel dossiersysteem

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Mon Aug 19 19:20:10 CEST 2002

On Monday 19 August 2002 15:04, Mark Van den Borre wrote:
> Een dossiersysteem voor OpenStandaarden.be. Daar heb ik de laatste dagen
> wat naar zitten snuffelen. Mantis (http://mantisbt.sf.net) lijkt geschikt.
> Bram Vandoren, Frank Van Damme en ik hebben er de voor -en nadelen van
> afgewogen.

Hmm... KDE zoekt een nieuw bugsysteem. Bugzilla wordt nu sterk overwogen, maar
Mantis kwam toch ook eventjes ter sprake. Misschien kan de onderstaande link
helpen omdat het nog enkele Mantis zaken aanhaalt.

http://lists.kde.org/?l=kde-core-devel&w=2&r=1&s=mantis&q=b

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."