[openstandaarden] voorstel dossiersysteem

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Mon Aug 19 16:53:04 CEST 2002

Allen,

On 19 Aug 2002, Stubbe Wim 789070042 wrote:

> cruciale plaats op OpenStandaarden.be. Daarom posten we onze vaststellingen ook
> op openstandaarden at openstandaarden.be. Spui jullie commentaren!

Mantis zegt me (voorlopig) nog niks, maar ik zie ook geen bezwaar.
PHP-Nuke (kwam voor in een andere discussie) en enkele van de vele
aanbouwmodules lijkt me hiervoor minder geschikt.

Vriendelijke groeten,

Frans Gerbosch

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20