[openstandaarden] voorstel dossiersysteem

frank goossens frank at belgonet.be
Tue Aug 20 08:28:25 CEST 2002

hmm, voor micro releases 0.17.3 naar .4, zoals nu bij advisory,
kun je gewoon files overschrijven (want geen db aanpassingen. voor
grotere releases (0.17.4 naar 0.18 binnenkort) voorzien ze een script om
up te graden, maar raden ze wel een goeie db-backup aan :)

maar ziet er me wel allemaal goed te doen uit, eigenlijk..

succes!
frank

--
http://belgonet.be/frank/