[openstandaarden] voorstel dossiersysteem

Dominique Devriese fritmebufstek at pandora.be
Mon Aug 19 21:36:24 CEST 2002

Mark Van den Borre <mark at markvdb.be> writes:

> Beste Standaarden,
>
> Een dossiersysteem voor OpenStandaarden.be. Daar heb ik de laatste
> dagen wat naar zitten snuffelen.
> Mantis (http://mantisbt.sf.net) lijkt geschikt. Bram Vandoren, Frank
> Van Damme en ik hebben er de voor -en nadelen van afgewogen.
>
> Mantis is slechts een mogelijkheid. Maar een dossiersysteem krijgt
> een cruciale plaats op OpenStandaarden.be. Daarom posten we onze
> vaststellingen ook op openstandaarden at openstandaarden.be. Spui jullie
> commentaren!

Toevallig, op kde-core-devel at mail.kde.org zijn ze momenteel ook aan
het discussiëren over BTS'en ( Bug Tracking Systems ).
hier is een link naar de thread:
http://lists.kde.org/?l=kde-core-devel&m=102978382715218&w=2
En dan nog een poging van mij om de discussie wat samen te vatten:
1 Debbugs voldoet niet,
2 Bugzilla heeft meer dan voldoende features, maar is misschien wat te
  ingewikkeld in gebruik, en in lelijke perl geschreven ( maar aan die
  beide nadelen wordt naar verluidt gewerkt in de laatste release, en
  dat zou al redelijk goed werken )
3 Mantis werd ook vermeld, maar toen één van de ontwikkelaars van
  Mantis aan iemand gezegd had dat hij het nog niet gereed achtte voor
  grote projecten als KDE, en toen enkele mensen zeiden dat ze zelf
  slechte ervaringen hadden met Mantis ( vooral qua scalability naar
  vele programma's... ), werd die afgevoerd...

Het lijkt erop dat KDE met Bugzilla gaat gaan werken.  Ik weet er
persoonlijk niet veel van, maar misschien is het handig als jullie
eens de argumenten uit de discussie daar kunnen lezen...

sjuus
domi
--
die_if_kernel("Penguin instruction from Penguin mode??!?!", regs);
	2.2.16 /usr/src/linux/arch/sparc/kernel/traps.c