[openstandaarden] Overheid

Onno Timmerman timmerman at s-p-a.polgroups.Senate.be
Mon Aug 26 11:37:53 CEST 2002

Beste,

Ik zit een beetje vast betreft het beleid van de overheid en open
standaarden. Ik weet dat wetsartikel 1022.a in de (ge)maak is. (ik ben op
het moment dit terug aan het oprakellen). Maar ik weet niet of er reeds een
algemene richtlijn is vanuit de overheid om bij het maken van een website.
Nog krijg ik een eenduidig antwoord van de kabinetten.  Tussenhaakjes als
jullie nog iets willen wijzigen aan het wetsartikel dan moet je me dat eens
mailen of op mijn forum laten weten. Bovendien lijkt het niet nuttig om het
zelfde artikel bij de vlaamse overheid te krijgen of hebben jullie daar al
weet van!

Kan iemand mij wijzen op website's die duidelijk van de overheid zijn en
duidelijk niet conform zijn aan standaarden. Waar gebruik men gebruik maakt
van flash, en andere toestanden die mozilla verketteren. Waar in de website
.doc formaat terug te vinden is. Andere zaken die niet juist zijn!

Onno