[openstandaarden] sla de eos eens open

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Fri Aug 30 17:27:57 CEST 2002

Tijl,

Er zat een dode link op de openstandaarden.be-startpagina (hoe promoten).

Ik mag dan wel verantwoordelijk zijn voor
os-teksten at openstandaarden.be, maar ik kan de menustructuur niet
aanpassen. Ik heb de zaak dan ook -VOORLOPIG- opgelost. Mijn versie
van jouw tekst heb ik in de plaats geplakt van een lege "document
niet gevonden"-pagina.

Bekijk eens mijn mail over je tekst en je banners op
os-teksten at openstandaarden.be. Dan versta je allicht beter waarom ik
je tekst niet in zijn originele versie heb gebruikt.

Wat mij betreft kan de advocacy-pagina de eerste tijd blijven wat ze
is, ALS jij daarmee akkoord bent. Misschien heb je graag dat je bij
naam vermeld wordt als oorspronkelijk auteur?

Laat zeker weten wat je van de advocacy-pagina vindt!

Groeten,

Mark VdB