[openstandaarden] concrete actie: Jong Agalev

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Mon Dec 2 09:56:00 CET 2002

Rik Boven  (02/12/02  9:46):
>Helaba! (heb je hem, doordenkertje ;)
>

>Na een 20-tal mails met de Jong-Agalevers heb ik hen tot nadenken
>gekregen. Ik vermoed dat er deze of volgende week een Jong-Agalev
>vergadering is over open standaarden/linux/... Dat zal een interne
>vergadering zijn, maar als Jong Agalev-lid (verraad ik toch mijn partij
>niet zeker) ga ik daar aanwezig zijn. Ole.
>
>Mijn eerste doelstelling is daar wat 'lijn' brengen in de chaos. Daarna
>wil ik hun voorstellen om eens samen met OSB samen te zitten.

Rik, toch die mails niet in je cron gestoken zeker?

>Maar Herman heeft gelijk, we hebben iets concreet nodig.

Idd, mijn persoonlijk brouwseltje mag alvast gebruikt worden om ideeën op te
doen voor zover het daarvoor geschikt is. Je kan het vinden op:
http://dossiers.openstandaarden.be/file_download.php?f_id=0000011&f_type=bug

>Ik zal alvast al mijn Agalev-ervaring doorsluizen naar OSB zodat we dat
>bij andere partijen kunnen recycleren.

Ik wacht vol ongeduld. Ondertussen heb ik ook ondervonden dat ze goed op dreef
geraken. Ik heb al een paar concrete vragen toegestuurd kregen. Ik vermoed
zelfs dat het een reactie is op de mails die jij gestuurd hebt ;-).

>Rik
>
>--
>
> ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
> (                          42                         )

Vriendelijke groeten,

Wim Stubbe

  NMBS TELECOM - TE 513
  Hallepoortlaan, 40