[openstandaarden] Rik stuurt je een e-card

Rudy Gevaert rudy at zeus.rug.ac.be
Mon Dec 2 10:44:42 CET 2002

On Wed, Nov 27, 2002 at 11:21:42PM +0100, Herman Bruyninckx wrote:

> Misschien kan OS.be (of een of andere LUG) zijn diensten aanbieden aan
> Agalev, om hun gezicht te helpen redden?

Ik ga hen een mailtje sturen zodra ik op een pc zit met flash.  Ik
had die mail van agalev gekregen via via omdat ik meehelp met het
schrijven van een cursus (GNU/Linux voor middelbare scholen
www.nongnu.org/glms).  Maar helaas heb ik geen contact adres.

Rudy
--
Rudy Gevaert - info at webworm.org  - http://www.webworm.org
GNU/Linux advocate - http://www.gnu.org/

* We should always try to be the best possible person we *
* can possibly be . Of course we will fail but there is  *
* more honor in having tried and failed than not having  *
* tried at all                                           *