[openstandaarden] FEEDBACK 1

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Thu Dec 5 08:51:39 CET 2002

Mark Van den Borre wrote:
[...]
> Kijk eens hier:
> http://openstandaarden.be/teksten/open_ogg

Bekende ogg-schrijvers:

audiocd:/ (Linux - KDE 3.x - Konqueror)

Deze vind ik persoonlijk de makkelijkste van al diegene die ik ooit
geprobeerd heb, da's gewoon kopiëren en plakken, een van de eerste zaken
die ik kon met een computer :)

> http://openstandaarden.be/teksten/gesloten_mp3
> http://openstandaarden.be/teksten/open_png (dankzij Bram VD)
>
> Praktisch, onmiddellijk nuttig voor de leek. En een interessant snuifje
> extra voor wie meer wil weten. Enfin, zo zou het toch moeten worden.

Ziet er idd héél duidelijk uit, great! Dat voorbeeld is ook heel goed
gevonden!
"Ondersteuning en populariteit" zou ik persoonlijk als laatste zetten,
zodat er eerst begonnen wordt met de objectieve "mening" en dan pas met
de subjectieve voorstellen (uiteindelijk houdt een lijst van bv.
ogg-spelers steeds een zekere voorkeur in, zelfs als je alle spelers
alfabetisch sorteert, dan lijkt dit een objectieve indeling, maar toch
zullen de spelers die vooraan staan veel meer uitgetest worden dan
anderen)...

> Meer info over het hoe en waarom volgt morgen, na mijn laatste examen
> :-)
>
> Mark

Mattias