[openstandaarden] pdf's gemaakt in Openoffice niet te bekijken met Acrobat Reader?

Wouter Vanden Hove wouter.vandenhove at rug.ac.be
Thu Dec 5 19:23:21 CET 2002

Hoi,

Als webmaster van SKEPP heb ik onlangs de site wat geupdate met enkele
teksten in pdf, ik zie alles goed in ggv en kghostview en dergelijke,
maar anderen hebben met hun Acrobat Reader een probleem. Is dit een
bekend probleem? Maakt OpenOffice.org "verkeerde" pdf's aan? Waarom kan
ik ze dan lezen? Of is het Acrobat Reader die voor problemen zorgt?

Een voorbeeld-probleem -pdf:
http://www.skepp.be/thema/in_memoriam_stephen_jay_gould.pdf

Kan iemand anders eens zelfgemaakte OpenOffice.org-pdf's uittesten met
Acrobat Reader?

Wouter