[openstandaarden] Standaard voor set-top boxen

Wouter Verhelst wouter at grep.be
Wed Dec 11 21:41:06 CET 2002

On Wed, Dec 11, 2002 at 09:04:09PM +0100, Herman Bruyninckx wrote:

> Wat positief nieuws van de VRT website:
[...]
> Klinkt perfect, niet?

Inderdaad.

> In ieder geval iets waar we later altijd kunnen naar terugverwijzen.

Dat ook.

Wat, denk ik, veel belangrijker is -- of toch minstens even belangrijk
-- is erkennen dat de VRT hier gewerkt heeft. Toen 'de klucht met de
Windows XP set-top boxen' volop aan gang was, heeft OSB daar luidruchtig
op gereageerd. Ik denk dan ook dat we hier moeten laten weten dat we
blij zijn met deze beslissing, kwestie van niet over te komen als een
groepering die alleen van zich laat horen als het slecht gaat ;-)

--
wouter at grep dot be

"Human knowledge belongs to the world"
  -- From the movie "Antitrust"