[openstandaarden] Planet internet factuur.

Kurt Roeckx Q at ping.be
Sat Dec 14 18:39:40 CET 2002

Ik heb juist weer een factuur gekregen van planet internet dat
maar half leesbaar is.

De tekst dat ze sturen is volgens de headers:

Er staat dus geen charset, en het is 7 bit, maar sturen wel
een paar letters met met de 8ste bit aan, zoals "é" en "ë".

Verder krijg ik nog een attachment:

Hier zou de Content-Type duidelijk text/html mogen zijn, en is de
transfer encoding een niet geldige waarde voor een MIME
attachment (voor goede redenen).

Als ik deze attachment dan manueel probeer te decoderen krijg ik
nog "Short file" als error, en staat er een beetje rommel op het
einde van de file.

Kurt