[openstandaarden] MS probeert de Open Source projecten te counteren

Frans Gerbosch Consulting fragerco at fragerco.com
Tue Dec 17 15:27:57 CET 2002

Beste(n),

Graag vestig ik de aandacht op volgend artikel:
http://www.gva.be/nieuws/Economie/default.asp?art={FA009CF1-801B-4CCF-B998-A379222ACC01}

Mijns inziens probeert MS in eerste instantie de Open Source markt te
counteren door ongeveer de prijs van de goedkopere distributieCD's aan te
rekenen.

Ik verwacht er  me aan dat deze licentie een exclusiviteits voorwaarde
voor het OS zal bevatten die bijvoorbeeld een klassieke dual-boat gaat
verbieden.

Hoe staan andere OSB-ers (vooral uit de academische hoek) hier tegenover ?

Vriendelijke groeten,

--
<------------------- Frans  Gerbosch  Consulting --------------------->
Frans Gerbosch                                Voice +32/(0)486/58.26.20