[openstandaarden] vergadering????

Rik Boven rboven at boven.net
Wed Jul 3 12:59:54 CEST 2002

On Wed, 3 Jul 2002, Sven Vermeulen wrote:

> Het idee is er om, als de statuten aangepast zijn en alles quasi klaar om
> opgestuurd te worden (i.e. "ready to go"), een laatste vergadering in te
> roepen als niet-vzw. Voordat die vergadering er is moeten de statuten wel
> aangepast worden. Energon?

Bedoel je Enron?

Soit, ik doelde op een inhoudelijke vergadering over open standaarden,
niet over de vzw... Kunnen we geen vergadering opzetten ivm. open
standaarden (tactieken, vormen,...) zonder officiele vzw errond?

Bv, volgende week dinsdag, Leuven, 20u.

Rik

--

 ( Rik Boven ) && ( rik at boven.net ) && ( rik.boven.net )
 (                          42                         )