Re(2): Re(2): [openstandaarden] Functies ?

ZipKid stefan at zipkid.com
Thu Jul 11 18:22:20 CEST 2002

On Thu, Jul 11, 2002 at 01:39:43PM +0200, Rik Boven wrote:
> LOL, die ga ik echt niet allemaal doorpluizen :( Ik heb al een paar weken
> doorploegd en heb niets gevonden.
>
> Dit is cruciale informatie over de werking van de vereniging, die hoort
> centraal op de site te staan, niet verstopt in een of ander obscure mail.

> Staat niet op de site! Voor archieven, zie hierboven.

Eum, ff proberen te snappen wat je zegt en vraagt. Eerst zeg je dat de
site nie belangrijk/dringend is. In deze post echter *eis* je dat alle
info duidelijk en gemakkelijk te vinden is op de site..... Ik heb hier
toch wel een probleem mee.

Ik ga totaal akkoord dat er nu wel degelijk iets mag gebeuren maar de
website is dus wel degelijk een zeer belangrijk element voor
OpenStandaarden. Het zal precies nodig zijn om die informatie te
verspreiden en dit voornamelijk via een goed uitgewerkt dossier-systeem.

ZipKid

--
   Stefan - ZipKid - Goethals
/**************************************