[openstandaarden] Xlweb: Vermaledijde bron des onheil

Andy Goossens andygoossens at pandora.be
Mon Jul 15 14:30:25 CEST 2002

On Monday 15 July 2002 03:44, Wouter Vanden Hove wrote:
> Wat bedoelen ze eigenlijk met "Deze website is wegens veiligheidsredenen
> niet zichtbaar met Netscape Navigator"?

3) Door een stom toeval van een niet IE-browser, zullen alle klantengegevens
voor iedereen zichtbaar zijn :-)

> Ik vind het in elk geval een hilarische boodschap, zeldzaam in zijn
> stupiditeit.

Dit is nu de meest belachelijke boodschap die ik al gezien heb voor browser te
blokkeren. Van mij mogen ze een groot rood kruis over heel hun website
zetten.

> Dat zijn tesamen zo'n 20 ontoegankelijke webshops (and growing).
> Ik denk niet dat de meeste van hun klanten weten dat er geblokkeerd
> wordt, en ik kan me moeilijk inbeelden dat ze erg daar gelukkig mee
> zijn, zeker niet als ze daardoor in het negatief spotlicht dreigen
> gesteld te worden.

Hier moeten we zeker aan werken. We zullen hier wel een kluif aan hebben om al
die mensen te wijzen op een slecht ontworpen site.

--
Andy Goossens -- andygoossens at pandora dot be

"Use the Source, Luke..."