[openstandaarden] Ontoegankelijke websitewww.innovatie.vlaanderen.be...

Onno Timmerman timmerman at s-p-a.polgroups.Senate.be
Tue Jul 16 13:28:58 CEST 2002

Als je de iemand de formulering wil opstellen voor die vraag.
Daarin staat,
1. Waarom dat verkeerd is.
	Blinden
	Browser...
	linken...
2. Hoe het wel hoort te zijn.

Ik zou voorstellen dat we dit op mijn forum doen. www.uwmening.be/it Ik zal
een afdeling parlementaire vragen maken. Ik moet wel zeggen het vlaams
parlement is in zomer reces tot september. We kunnen heus wel nog andee
vragen verzinnen.
Ik denk dat het best is om dat deel in het forum geloten te houden? Alleen
voor de leden van openstandaarden?
Wat denken je van het voorstel.

Onno