[openstandaarden] nieuwe site live+ regelmatig nieuwsbericht

Wim Stubbe alien at alienservices.dyndns.org
Wed Jul 17 12:32:18 CEST 2002

On Wednesday 17 July 2002 12:22, Koenraad Heijlen wrote:
> Hey,
>
> On Wed, Jul 17, 2002 at 01:45:29AM +0200, Mark Van den Borre wrote:
> [...]
>
> Ik heb een opmerking. Ik volg deze mailinglist nu al een tijdje,
> maar jullie maken me het echt niet eenvoudiger om te volgen.
> Om de zoveel mails staan er nicknames en niet de gewone voornamen. Er
> komen ook opsommingen met nicknames voor, zoals hierboven.
>
> Sorry maar het komt niet echt professioneel over, het is verwarrend.
> Stel dat iemand een klacht binnenkrijgt over
> weet-ik-veel-welk-OpenStandaarden-thema en even de mailinglist leest,
> [...]

Ik ga akkoord, 't is een gewoonte van irc users, maar voor dit doel is het
inderdaad niet zo goed.

En voor communicatie naar buiten toe kan je inderdaad al helemaal geen nick
gebruiken. Dat geeft te veel de indruk dat je iets te verbergen hebt.

--
Met vriendelijke groet,

Wim Stubbe

*  VZW ter promotie van het gebruik van Open Standaarden
*  http://www.openstandaarden.be