[openstandaarden] nieuwe site live+ regelmatig nieuwsbericht

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Wed Jul 17 13:38:56 CEST 2002

At 2002-07-17 12:32, you wrote:

>Ik ga akkoord, 't is een gewoonte van irc users, maar voor dit doel is het
>inderdaad niet zo goed.

Niet alleen van IRC gebruikers (ik zit zo goed als nooit op IRC), maar
ook, en al veel langer dacht ik, van Usenet gebruikers.

>En voor communicatie naar buiten toe kan je inderdaad al helemaal geen nick
>gebruiken. Dat geeft te veel de indruk dat je iets te verbergen hebt.

Voor communicatie naar buiten toe gebruik ik sowieso mijn echte naam, maar
ik zie de mailing lists eerder als een werkinstrument, dan als een
communicatiemiddel met de "buitenwereld".

Ik gebruikte hier consequent mijn nick omdat ik dat bijna overal doe en de
meeste mensen me dus zo (eerder) kennen.  Maar als iedereen hier het anders
wil zien, zal ik mij ook maar aanpassen...  ID en sig aangepast.  :-)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9