[openstandaarden] lynx-link

william windels william.windels at pandora.be
Fri Jul 19 15:33:50 CEST 2002

> Er bestaan toch hopen tekstbrowsers voor Windows, waarom dan perse
> lynx willen aansmeren :-)

IK ben een grootte voorstander van lynx , dit is de meest
gebruiksvriendelijke browser voor blinden denk ik.
De andere browsers die ik ken: links en w3m, geven allebei wel problemen bij
het surfen.

Ik ben in het bezit van een setup-file om lynx op een windows computer te
installeren.

IK weet niet of attatchments toegelaten worden op deze lijst en daarom lijkt
het mij het beste als diegene die de .exe-file wil hebben , mij een
persoonlink mailke stuurt op:
william.windels at pandora.be zodat ik deze file dan kan doorsturen.

mvg
William Windels