[openstandaarden] lynx-link

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Jul 19 15:43:59 CEST 2002

On Fri, 19 Jul 2002, william windels wrote:

[...]
> IK ben een grootte voorstander van lynx , dit is de meest
> gebruiksvriendelijke browser voor blinden denk ik.

Ok, dat is een ander argument. (Dat expliciet op de webpagina mag
komen, vind ik.) Ik vermoed dat je verwijst naar het feature van lynx
dat een nummertje zet bij hyperlinks?

Maar als het gaat om webmasters een tekstbrowser te geven waarmee ze
de toegankelijkheid van hun pagina's kunnen testen, dan is dat feature
van lynx niet echt cruciaal.

Herman
--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480